mandag den 25. maj 2015

Bare posttraumatisk stress af Anders And

Nå det er bare. 
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal mene om Anders And blades holdning til alvorlige sygdomme. 
I bladen her den 21 maj 2015, hjælper Fedtmule med at sætte en parbol op. Som det skal gå, går det galt. Og da Nora skriger siger Fedtmule "det nok bare posttraumatisk stress". 
Her der det så at min ellers glæde ved Anders And får et skrub. 
BARE posttraumatisk stress. Jeg er ikke helt sikker om børn af flygtninge, soldater og trafik ofre, syntes der er noget "bare" ved posttraumatisk stress. 
Bladet plejer ellers at komme fint rundt om mange emner, men.… bare posttraumatisk stress. Hvad med "bare hjerneskadet" eller "bare blodprop". 
Jeg ville syntes at der er nogen der skulle have tænkt, over hvad der står og det signal man sender. 
En undskyldning til alle dem med posttraumatisk stress vil være på sin plads. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar